Skriv din kommentar til hele Den perfekte storm

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Kommentarer til hele Den perfekte storm

 

1
Kommentar til kapitel: 1

#dpskap1 Den perfekte storm af Peter Sparre. Første kapitel er læst. Letlæselig og forståelig. Glæder mig til at læse videre 🙂

maj 30, 2012
katrine
Kommentarer til hele bogen

Jeg har købt bogen som e-bog, og undre migover at de links der er i slutningen af kapitlerne ikke linker over til kommentarsiden. Eller at de hjemmesider der bliver nævnt i teksten ikke linker videre.

maj 20, 2012
katrine
Kommentar til kapitel: 5

Jeg er lige blevet færdig med kapitel 5, troede aldrig jeg kom igennem dette kapitel. Mange gentagelser og udenomssnak, indholdet er relevant, men kan godt koges ned. Minder om en amerikansk bog.

maj 20, 2012
Vibeke Hauerslev
Kommentarer til hele bogen

Glæder mig til at stifte bekendtskab med bogen.
Jeg hørte om bogen og dens tilblivelse på et gå hjem møde hos Berlingske Media.
Her var forfatteren og talte om Den Perfekte Storm. Dejligt inspirerende foredrag.

maj 12, 2012
1
Kommentar til kapitel: 7

Gratis produkter “sælger” meget bedre end produkter, der koster penge. Cc @petersvarre #dpskap7

april 7, 2012
1
Kommentar til kapitel: 2

RT @JesperOutzen: Hvorfor er der ikke flere der skriver bøger som @petersvarre ? Fantastisk lærerig og inspirerende bog #dpskap2

april 5, 2012
1
Kommentar til kapitel: 2

Hvorfor er der ikke flere der skriver bøger som @petersvarre ? Fantastisk lærerig og inspirerende bog #dpskap2

april 4, 2012
Jacob Christensen
Kommentar til kapitel: 1

Lækkert at se hvordan QR funktioner og andre idéer er implementeret i bogen. Det er food 4 thoughts og jeg har allerede fået 3 nye idéer, der skal bruges på min webshop.

april 2, 2012
1
Kommentar til kapitel: 2

Har læst de 2 første kapitler af: Den perfekte storm” – rigtig spændende læsning. Glæder mig til de næste kapitler. #dpskap2

april 1, 2012
Lene Thystrup
Kommentarer til hele bogen

Min varmeste anbefaling til bogen. Den digitale læringskurve er stejl – også i den kommunale verden, hvor vi nu begynder at etablere open source communities – f.eks DRUPAL. Vi er 98 kommunale virksomheder, der leverer de samme produkter til en fast kundekreds. Godt udgangspunkt for at udvikle sammen. Så hvis nogen kender til – eller overvejer at udarbejde en “perfekt storm” strategi for vores digitale myndighedsbehandling- på hjemmesider og intranet- så kom frit frem :0)

marts 24, 2012
Finn Rylov
Kommentar til kapitel: 4

Det er jo glimrende at systematisere den perfekte storms relevans via kompasorienteringer.
Cerner casen er inspirerende, men fortællingen om, hvad Cerners digitaliseringsprojekt egentlig går ud på, måtte jeg læse flere gange. Først 3. gang gik det klart op for mig, at det handlede om at digitalisere support funktionen på en måde, så den videregav viden til både kunder og medarbejdere.

marts 21, 2012
Jesper Norup Søbye
Kommentar til kapitel: 4

“Sociale medier er instrumenter” – spot on og mange tak. Sådan forklares, at det jo netop er vi mennesker, der er de sociale medier (hvis vi ellers er sociale!). Super!

marts 15, 2012