Har været glad for bogen, som en introduktion til mit syn på sociale medier og anbefaling for nye “kunder”. Nu vil jeg egentligt gerne bruge til mine internationale kontakter, men kan det virekligt passe den ikke er udkommet endnu på engelsk? Håber det ændre sig ASAP. Det er super læsbar bog både for “eksperter” og ny-begyndere.
Hej Peter
Synes du skal overveje at navngive din model i bogen. Jeg taler om den gennemgående model, som ligeledes findes på omslaget.
Jeg er ved at skrive en opgave, hvor jeg referer til din bog, men jeg har svært ved at referer til modellen, da du ikke har givet den et navn eller nummer.
Mvh Tine
Peter Svarre’s “Den Perfekte Storm” starter godt med en spændende beretningen om Michael Mann som en af den digitale æra’s frontløbere, og intro til bogens model. Endelig igen i gang med en god og lærerig fagbog 🙂
en kommentar til strategimodellen her på siden :
Når man klikker på “knappen” strategi i kommunikation, så er overskriften kommunikationsanalyse. Burde blive ændret til kommunikationsstrategi 🙂 ! Forklar gerne hvis det ikke er en fejl !
Jeg er dybt imponeret af bogen, syntes den kommer rigtig godt omkring. Dog har jeg en enkelt torn.
Hvad med virksomheder der tilbyder digitale produkter med lav til meget lav marginalomkostning, men med ekstrem høj initial omkostning?
Jeg tolker bogen til at en sådan virksomhed bør placeres i Den perfekte storms øje. Men hvor skal omsætningen komme fra til at forrente den ekstrem høje initial omkostning.
Eksempel på en sådan virksomhed kunne være en mobil operatør der har invisteret milliarder i licenser og endnu flere milliarder i opbygning af netværket.
Kommentar til kapitel: 6
tester http://t.co/XLhi62q7 kommentarfunktion #dpskap6
Kommentar til kapitel: 8
tester http://t.co/XLhi62q7 kommentarfunktion #dpskap8 29-12-2011
Kommentar til kapitel: 1
Ser frem til at læse videre i @petersvarre ’s “Den Perfekte Storm #dps #dpskap1 er netop kommet igennem de første 40-50 sider
Kommentar til kapitel: 6
For dansk eksempel på en ‘delende virksomhed’ se fx http://www.retailinstitute.dk
Kommentar til kapitel: 7
#dpskap7 bogens hårdeste kapitel og essentielt mht hvordan strategi implementeres
Kommentar til kapitel: 6
Har lige læst #dpskap5 og #dpskap6 gad vide hvor mange virk der er klar over deres potentiale og status på SoMe er?
Kommentarer til hele bogen
Har været glad for bogen, som en introduktion til mit syn på sociale medier og anbefaling for nye “kunder”. Nu vil jeg egentligt gerne bruge til mine internationale kontakter, men kan det virekligt passe den ikke er udkommet endnu på engelsk? Håber det ændre sig ASAP. Det er super læsbar bog både for “eksperter” og ny-begyndere.
Kommentarer til hele bogen
Hej Peter
Synes du skal overveje at navngive din model i bogen. Jeg taler om den gennemgående model, som ligeledes findes på omslaget.
Jeg er ved at skrive en opgave, hvor jeg referer til din bog, men jeg har svært ved at referer til modellen, da du ikke har givet den et navn eller nummer.
Mvh Tine
Kommentar til kapitel: 1
Er lige kommet i gang med bogen “Den Perfekte Storm” af Peter Svarre, om virksomheders anvendelse af sociale medier. God!. #dpskap1
Kommentar til kapitel: 1
Peter Svarre’s “Den Perfekte Storm” starter godt med en spændende beretningen om Michael Mann som en af den digitale æra’s frontløbere, og intro til bogens model. Endelig igen i gang med en god og lærerig fagbog 🙂
Kommentar til kapitel: 7
en kommentar til strategimodellen her på siden :
Når man klikker på “knappen” strategi i kommunikation, så er overskriften kommunikationsanalyse. Burde blive ændret til kommunikationsstrategi 🙂 ! Forklar gerne hvis det ikke er en fejl !
Kommentarer til hele bogen
Jeg er dybt imponeret af bogen, syntes den kommer rigtig godt omkring. Dog har jeg en enkelt torn.
Hvad med virksomheder der tilbyder digitale produkter med lav til meget lav marginalomkostning, men med ekstrem høj initial omkostning?
Jeg tolker bogen til at en sådan virksomhed bør placeres i Den perfekte storms øje. Men hvor skal omsætningen komme fra til at forrente den ekstrem høje initial omkostning.
Eksempel på en sådan virksomhed kunne være en mobil operatør der har invisteret milliarder i licenser og endnu flere milliarder i opbygning af netværket.