Peter Svarre
Den Perfekte Storm

Kommentarer fra folk der læser bogen

I slutningen af hvert kapitel af Den Perfekte Storm er der mulighed for at kommentere det enkelte kapitel. Man kan enten kommentere via sin mobiltelefon, via twitter eller via denne side. Her på siden kan du læse folks kommentarer og evt. kommentere disse kommentarer.

Skriv kommentar

Kommentar til:
Dit navn:
Din e-mail:

(109) kommentarer

Jyllands-Postens kulturfo
Kommentarer til hele bogen

[...] største avis, men i efteråret 2011 blev deres oplagstal overhalet af dagbladet Politiken. Den perfekte storm har medført at dagbladene må fornye sig, da antallet af avislæsere er faldende og konkurrencen [...]

10. April, 2013
1
Kommentar til kapitel: 6

@petersvarre Dell har i min optik overhalet IBM på de sociale medier. Rådgiver nu også andre virksomheder #dpskap6

01. April, 2013
René. lyngsø
Kommentar til kapitel: 3

Kevin kellys unika giver godt overblik over hvad hvordan forskellige brancher kan overvinde udfordringer ved digitaliseringen.

14. March, 2013
Iben
Kommentar til kapitel: 3

Du skriver at fysiske produkter vil blive gratis at kopier og dermed værdiløse. Jeg undre mig bare over hvorfor jeg skal betale 20-25.000 kr for Adobepakken , standard eller Master. Hvorfor er der stadig muligt for Adobe at tjene penge på et sådan ikke- fysisk produkt? Har de monopol? Eller er det noget jeg ikke ved?

12. March, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 8

Tak Peter Svarre. Jeg er fan af din bog!

03. March, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 8

Genialt med QR koder og involvering efter hvert kapitel, fantastisk ligetil sprog gennem hele bogen og bunker af relevant information.

03. March, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 7

God strategimodel og overblik med tjeklister, meget brugbart.

03. March, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 6

God sammenligning mellem en klassisk hajfinne kunderelation og involverende kampagner. Tak for eksemplet med IBM, spændende med innovations “jams”

03. March, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 5

Mange informationer, spændende. Mangler dybde omkring værdiskabelse og ville gerne have set flere eksempler på involverende kampagner.

27. February, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 4

Hvor ligger producenter af hårde hvidevarer på verdenskortet?

17. February, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 3

Digitalisering og økonomi, spændende cocktail.
5-10 keywords sidst i hvert kapitel kunne være et løft.

17. February, 2013
Joan Grønfeldt
Kommentar til kapitel: 2

Spændende med transparens.

15. February, 2013