Peter Svarre
Den Perfekte Storm

Kommentarer fra folk der læser bogen

I slutningen af hvert kapitel af Den Perfekte Storm er der mulighed for at kommentere det enkelte kapitel. Man kan enten kommentere via sin mobiltelefon, via twitter eller via denne side. Her på siden kan du læse folks kommentarer og evt. kommentere disse kommentarer.

    skriv kommentar
    27. February, 2012
    Martin Bille-Hansen
    Kommentar til kapitel: 3

    Har været på boligmarkedet i næsten et år for at købe hus, og vil mene at ejendomsmægler markedet netop er ramt af Stormen, men ikke har opdaget det endnu.
    Min oplevelse er at de på ingen måde tilbyder en rådgivnings service udover at køre rundt med en bundt nøgler og åbne villa-døre søndag efter søndag.
    Boliga appen derimod var den ydelse, der lå tættest på at dække mit behov. Den gav overblik og relevant info. Hvis Boliga var istand til at hente salgsdata ind fra private boligersælgere, så ville der ikke være meget forretning tilbage til ejendomsmæglerne.

    Kommentarer til kommentaren

    1.
    February 27, 2012 at 09:29:55 am, Peter Svarre said:
    Men det sjove er jo, at folk stadig vælger at arbejde med ejendomsmæglere, hvilket jo var den erfaring RobinHus nåede frem til og derefter omlagde deres forretningsstrategi til at inkludere rigtige fysiske ejendomsmæglere. Men det er rigtigt - når man kigger på hvad ejendomsmæglere engentlig laver, så burde de være hårdere ramt af stormen...

    Skriv en kommentar til denne kommentar

    Dit navn:
    Din e-mail: